Thursday 23 June 2011

sejenak bersama 'angry birds'


aku men game neh lam google chrome...aku baru tau bnyk gak applikasi lam tuh hahahahah (batak giler) br jer smlm aku xplore bnda alah tuh...game plg best aku men angry birds la, game len cambodo jer tp xpelah sekadar langkan bosan aku kt umh yg sudah menganggur hampir selama 2bulan jgk hahahahah mama aku da bising da bila nk cri keje..24/7 aku asyik ngadap laptp hihhihiih (lemak pom semakin menebal)....hari semakin hari aku ttp dgn routine yg sama!!!! fatehah u have change...arghhhhhhhhhh tau kne brubh tp nape la malas sgt aku neh...kalo dpikirkan kn buat sesuatu bukan ssh sgt pom....atas diri masing2 la nk ke xnak....cam aku neh NAK tp MALAS nk bertindak (loser)....papepom.....(tok diri aku n reader) tuk melakukan sesuatu memerlukan usaha dan brani tuk meninggalkan segala routine atau tabiat lama....sesuatu pengorbanan yg besar akn mendatangkan hasil yg amat besar dan ingtlah, hidup dalam arus kemodenan ini perlu bersaing tuk mndapatkan yg terbaik daripada terbaik TETAPI niat mesti betul.....


meh aku citer ag pasal angry birds neh...5ekor burung yg bengang giler kt menatang neh (bulat n idung cam binatang haram yg warna pink tp lam angry birds neh dia berwarna hijau) sbb menatang tuh curi telur birds neh..tuk mendapatkan balik telur tuh diorg terpaksa la mengharungi rintangan dan juga halangan...nk men game neh kene tau teknik gak la....bukan sekadar shot jelah...

No comments:

Post a Comment